Saturday, November 27, 2010

Railway Museum, Hong Kong

And my last card for today comes from the Turkish RR, from the jubilee Group 100.

And such a great one...I think that for today i basically covered my top interests...a map, then a lighthouse, and now a railway related card. :)
This one shows the Hong Kong railway museum, located in Tai Po. Here in particular you can see the semaphore used to control the rail traffic.
There are two locomotives on exhibition at the museum, EMD G12 Diesel-electric locomotive #51 and A W.G. Bagnall 0-4-4T narrow gauge steam locomotive.

There are six coaches on the tracks for public viewing and appreciation of the contrast between the old and the new.
A 1911 third-class compartment, #302
A 1921 engineering coach, #002
A 1955 third-class compartment, #223 (an educational video room)
A 1955 luggage compartment, #229
A 1964 first-class compartment, #112
A 1976 ordinary-class compartment, #276

And also, there are a pump trolley and a diesel-engined railcar


A rather well known HK kind of a stamp I think...a definitive issued in 2006 in a set of 16 bird stamps, showing the Red-whiskered Bulbul.

Thats all for today...as always, thanks for reading and thanks for the great cards!

4 comments:

Dani said...

Да не испадне фалење пред време ама нема везе идејата е почната, се надевам ќе се остваре. белким нема да ја урочам..
У септември имаше конкурс за фотографија за Пробиштип. Ја у фрката спремање за Кина, дадов некои слики (морам да признаам не ми се баш најомилените) и секако некој друг ја земал првата награда. Ама решиле од фотографиите на сите учесници да направат календар и пази РАЗГЛЕДНИЦИ..траллааалааа...
Ти секако како голем љубител на разгледници ќе добиеш некоја..
Ептен ќеиф...:)
Убав топол викенд. Тука од утре -5 денски. Мозокот ми мрзне. :/

Ana said...

чек чек чек...какви разгледници...од МК?? ауу, ќе може да се најдат и во продажба? да ми кажеш, да си купам..за пријателчињата по белиот свет :)

овде исто „уживаме“ у некој минус...со сонце што лаже...не знам што е бетер, дали минусов, дали 25те степени пред една недела :)

ајде убава минусна недела :)

пс. еј, абе ти пишав на фб едно тенк ју за разгледниата од Кина...не знам дали виде, пошто ми те снема од ФБ после тоа :) ако не, ептен тенкју аген!

Dani said...

здравје, не знам за у продажба, може само локално, е тогај ќе треба да се прошеташ до Пробиштип. :))
I'll let you know...

Прочитав на ФБ. Мило ми е деке ти се свиѓа. Малку на sleep mode ми е ФБ. :)

Веќе минусот е во полн ек. :/

Dani said...

дете,
update за разгледниците, излезеа ама не у продажба. мене ми дале од сите по две, така да ќе добиеш пробиштипски пејсажи..здравје тоа на лето...

Инаку картички со возови патуваат накат тебе. ;)

п.с за неколку дена, Хонгконг, here I come :)

ајде убав ден!

Post a Comment